FIV 3.

Nekem a popsimba adott injekcio ellenere is oramu pontossaggal jott meg a mensim. Mindenhol azt mondtak, hogy kesett nekik tobb mint egy hetet, vagy fel honapot is. Nos, nekem tokre aznap jott meg, ahogy amugy is kellett volna. Ennek en nagyon orultem. Sot nem is fajt a hasam, pedig azzal is remisztgettek, hogy huuu meg haaa.

Igy aztan hivtam is a dokit penteken, es adtak idopontot tegnapra, vagyis hetfore. Igy tegnap ´randiztunk´Dr. Llacer-el hihihi Vartam is ra egy orat, mert fel kellett mennie a mutobe, de nem baj, mert amig vartam beszelgettem egy masik novel, aki szinten ra vart, igy gyorsan eltelt az ido. Szegenykem epp veteles utan vart, hogy megnezzek kiurult-e minden. De biztattam, hogyha elsore sikerult, akkor masodikra meginkabb fog es minden rendben lesz. Persze neki is a varakozasi idovel volt baja, hogy most akkor harom honapot kell varnia mig ujra probalhatjak, de mondtam az gyorsan elmegy, most csak magukkal torodjon. 

Aztan bement a no, majd eleg gyorsan ki is jott. A doki kikiserte, mint ugye mindenkit, majd meglat engem, ahogy kilep, fulig szaj, es ´sziaaaaa Zsuzsiiii, mindjart jovok, csak kikiserem a holgyet´ :) Na mondom, mar nincs magazodas :) Majd jott vissza, melyen a szemembe nez, vigyorog ezerrel, hogy vagy? mondom nagyon jol, - na akkor menjunk be. Aztan csinalt egy uh, minden oke odabent, mindent elmutogatott, aztan mondta, hogy akkor kezdjuk el a szurikat mert suru honapunk lesz es sok a dolgunk. :) Meg mondta, hogy mostmar nagyon rank ferne a siker, ugyhogy szurkoljunk egyutt, szokasos az a jo tamaszos kezratetele a vallamra, ami dupla erot ad. Nem tehetek rola, imadom ot!

Aztan jott Miriam, elmondta, hogy milyen adag, meg hany nap, aztan penteken ujra randizunk reggel, hogy megnezze hogyan reagalok a gyogyszerekre.

Este jott J, es mint mindig, szuper ugyesen beadta mind a kettot. Gonal F es Meriofert a baratunk. Meriofertnek jo szar injekcios adagoloja van, de mindegy, majd hozzaszokunk a hasznalatahoz. Nem fincsi mikor bekerul a bor ala, de meg mindig jobb, mint a Menopur, az csipett, ez meg csak ugy feszit vagy mi, mig szet nem terul. Persze maszirozni kell picit hozza, de amugy ok a dolog. Remeljuk, hogy minden rendben lesz! :)