quiero saltar la navidad...

Alig ket nap es ujra karacsony van... Ugy telt el egy ev, mintha csak par nap lett volna. Hihetetlen, hogyan megy az ido, megis, mikor valamit varunk, akkor vanszorogni tunik. Igy vagyok ezzel most is.

Kedden megjartam az orvost, megnezett, hala nagyon jol elkezdtem rendbe jonni. Mara mar teljesen elmult a fajdalom, a puffadas is. Mondta, hogy mivel ilyen szepen helyre jon a dolog, a kovi mensivel kezdhetem is szedni a hormon tabikat. Nem tapaszt adtak, pedig az kenyelmesebb lett volna, de az egesz orszagban hianycikk... igy maradnak a tablettak. 10 azaz tiz dobozzal hoztam el a gyogyszertarbol.... Napi ketto, majd napi harom szem, ket labon jaro gyogyszertar vagyok.... Kerdezte, hogy varjunk-e, vagy szeretnem -e januarban a babat, mondtam, hogy minel hamarabb, ahogy lehet. Igy aztan megbeszeltuk, hogy januar kozepe, addigra o is visszajon mar szabadsagrol. Majd kellemes unnepeket kivantunk egymasnak.

Azota sem jott meg, de szerinte majd csak jovoheten fog, ugyhogy varom... ez is, milyen mar... varom... amit egyebkent nem varnek!

Es bevallom semmi kedvem sincs a karacsonyhoz... sem a szilveszterhez. Igaz le is mondtunk elozetesen majdnem mindent, hiszen abban remenykedtunk, hogy en babas leszek es akkor nincs se buli, se cigerettafustben allas. Ugyhogy meg egyelore nem tudjuk mit fogunk csinalni. 

Olyan erzes ez az allando varakozas, mint valami vegtelenitett film... Azt hiszem leginkabb ez megy az idegeimre.

Ha nem uzennek jo szokasomhoz hiven, akkor mindenkinek boldog karacsonyt es egy jobb uj evet!