MediMar estoy hasta los...

Tegnap bar idopontom volt mindenhova, megis az egesz napomat a korhazban toltottem. Kisse elborult az agyam mar reggel. Odamegyek 11-re a monitorra, majd bent ul egy arab csaj a ferjevel eppen rajta a monitor... jon a szuleszno, kozli menjek le a surgossegin uljek le es varjak, mert sor van. Lent mar lattam egy kismamat, mondom hurra. Kerdeztem is tole, hogy o is arra var? Mondja igen. Persze neki is 11-re volt idopontja, haleluja, egyre jobb. A surgossegin persze ott kellett ulni a hideg legkondiban, lefagyott a labam, masreszt csomo beteg kozott. Vegul 11:45-kor ram is kototte vegre a monitort. Olivia nagy nyugodtan elvolt vele, nem akarta lerugni, mint korabban. Enyhe osszehuzodasaim vannak tovabbra is. 

Felmentem a dokimhoz, aki ket oras kesesben volt a betegekkel... vegul feladtam fel kettokor es szoltam tegyenek be Asuncionhoz, mert nem akarok mar tovabb itt ulni. O megnezte Oliviat, aki nagy kenyelmesen athelyezte magat bal oldalra, a kezet szopogatta nagy vigan es nagyon jol elvolt. Mivel sulyra ugyanannyi, igy aztan ugy dontott a doktorno, hogy akkor ne inditsuk be a szulest, mert minden teljesen rendben van, mehlepeny is, magzatviz is, Olivia is, es majd jon o magatol amikor szeretne. Es komolyan,ettol hatalmas ko esett le a szivemrol, megszabadultam egy tehertol. Sokkal jobb igy, hogy akkor jon, mikor O szeretne.

Le kellett mennem az aneszteziologiara, targyalni arra az esetre, ha megis kernek epiduralt, vagy csaszarral vegzodne a szules valamiert. Elmondtam, hogy ugye a lokalis erzestelenitok melyik tipusara vagyok allergias, majd kozolte, hat ez igy eleg szar, mert akkor nem tud nekem mit adni, es teljes altatasban meg nem akar csaszart csinalni. Inkabb kerjek a nodokimtol beutalot surgosseggel az alergologiara, hatha valamelyikre meg sem vagyok erzekeny... 

Vissza a nogyogyaszhoz, az lekuld az alergologiara, akik termeszetesen addigra nem voltak mar ott, le a recepciora, kerni idopontott surgosseggel. Egy valaki lemondta 18:20-ra, jojjek hat vissza. Igy hazajottem ebedelni, majd vissza a korhazba, mit ad isten az alergologia fullon van, egy szek nem volt, ahova leuljek, mire egy apuka felallt, hogy atadja a helyet, akkor mar tudtam, hiaba az idopont itt nem jutok en be egyhamar. Egy oraval kesobb fogad a doki, aki elolvassa az anesztes kereset, majd azt mondja a negybol egyet tuti nem vegez el, hisz arra volt mar reakciom, nincs az az isten. A masik harmat sem szivesen csinalja meg rajtam, plane nem terhesen es nem erti az anesztes csaj mit szorakozik, miert nem csinalja meg akkor a csaszart teljes altatasban es kesz. Max. sima szulesnel, ha kernek is esetleg epiduralt, hat bumm, nem tudnak adni. Ja es egyebkent is most tuti nem szur meg, mert ezekkel ket orat itt kell ulni... Ugyhogy majd csutortokon akkor menjek mar vissza.

Erre ma megjon az ertesito e-mail a  korhazbol holnapra, majd latom este 7 van beleirva, egesz nap hivom a korhazat, mire delutan vegre kepesek felvenni, majd kozolni, hogy ok nem tudjak kicserelni az idopontot, de ha a doki azt mondta menjek negyre, akkor menjek oda negyre, igaz senki nincs beirva... na jo... ez azert mar kesz vicc komolyan mondom. Nem eleg, hogy ki kell tennem magam ennek az egesz szarnak, azt se tudom mi var ram, majd az aszisztens annyit nem kepes beirni, hogy delutan 4... bar mit csodalkozok, olyan volt, mint aki egesz nap citromot szopogatott.