Año nuevo, esperanza

Mindenkinek utolag is nagyon boldog, egeszsegben, boldogsagban gazdag uj esztendot kivanok! 

A karacsonyt nem ismetelnem, koszonom... Az uj ev nyugis volt, kettesben voltunk, eltelt, amolyan, ez is megvolt erzessel. Megfogadni nem szoktam semmit, ugyhogy ezt a jo szokasom megtartottam iden is hahaha. 

Negyediken randim volt Dr. Llacer-el, kolcsonos buek es mosolygyar utan kedvesen meginvitalt egy ujabb UH-ra, minden rendben. Szedjem tovabb az osztrogen tabikat, de engedelmevel lecserelhetem tapaszokra, abban a pillanatban, hogy lehet kapni az orszagban. Mert mondtam neki, hogy nem vagyunk jo baratsagban... mondhatni folytonos hanyinger gyotor tole, borzalmas, a tapasztol semmi bajom nem volt. Masresz kenyelmesebb is, felteszem, aztan ketnaponta kicserelem es nem kell folyton azt figyelnem, h hany ora van, hogy ujra bevegyem a tablettat. Szoval orultem, hogy azt mondta, lecserelhetem. Meg annak is, hogy minden rendben van. 

Igy aztan ujabb randit beszeltunk meg 13-ra :) Csak miattam bejon reggel, egyebkent nem dolgozna. Mivel J-t nem engedik egy napot se szabira, tovabbra sem, igy hat trukkozni kell es csutortok lett volna az altala kimondott nagybetus nap, de kertem legyen pentek. Mondta, hogy penteken nem dolgozik, megy Madridba, de mivel 12 orakor indul a vonata igy elotte bejon megcsinalja a transzfert. Egy szoval nem mondta, hogy nem, vagy neki ez gaz, meg nem kuldott el a vilag masik feltekere sem, egyszeruen kozolte, dehogy problema, megcsinaljuk penteken, es utana megyek Madridba :) Imadom Ot, ezert is! 

Remeljuk, hogy a mi kis embrink is ugy fogja gondolni, hogy szamara a tokeletes nap, hogy telialmabol felebredjen es odabent bekuckozza magat a fincsi puha melegbe ugy 9 honapra :) 

Vegul a biztosito nem fizetett, de a korhaz elengedett 1000 eurot a  koltsegekbol. Igy aztan megtanultuk, hogy mindent csak onerobol lehet es nem kell varni semmire... De ezen mar nem bosszankodunk, csak arra gondolunk, hogy minden jo lesz.