Lombik

Azert nem irtam egyreszt, mert nem volt internet a lakasunkban, ami nekem kulonosen jol jott most. Ha a szuleimmel szerettem volna beszelni, atmentem anyosomhoz, aki mostmar csak 15 percnyire lakik gyalog :) es hivtam oket. A helyzet az, hogy az internettol valo elszakadas nagyban segitett, hogy egyaltalan ne gondolkodjak, ne keressem, hogy mas mit es hogyan csinalt, erzett, stb… Csendre volt szuksegem, csak Jre es az en lelkemre...

A stimulacio aprilis 17-en vasarnap kezdodott.

Penteken mikor megjott hivtam a mellem kirendelt szemelyi asszisztenst, aki berendelt delutanra egy ultrahangra, hogy megnezzek minden oke, nincs-e semmi ciszta, egyeb. Persze pont negy nappal korabban jott ki rajtam egy fertozes, ami nekem soha nem volt. Es en elkonyveltem,hogy tuti nem fogjuk tudni elkezdeni a stimulaciot a gyogyszerek miatt. Aztan az orvos mondta, hogy semmi gond, nyugodtan kezdhetjuk. Igazabol az sem zavart volna, ha azt mondja, egy honappal kesobb kezdjuk inkabb. Valahogy tok nyugodtan mentem az elso uh-ra. Aztan ez igy is maradt.

Hozza kell tennem, hogy meg az elso uh-ra menet elott kerdeztem Miriamtol (mellem kirendelt asszisztens), hogy mi legyen a fizetessel, majd mondta, ugyan hagyjad mar, raer, majd jossz jovoheten is, aztan majd meglatjuk.

Elmutogatta hogyan kell osszekotyvasztani a gyogyszereket, mennyit kell beadni mibol es tavoztam isten hirevel. 

Vasarnaptol minden aldott nap napi ketto hasbaszuri vart ram. Az egyik Gonal-f egyaltalan semmit se lehetett erezni. J fantasztikusan tudja beadni, tenyleg. A masik Menopur, na az viszont csip, mint a fene. A gonal szintetikus, a menopur pedig mas nok pisijebol kivont… en erre fogom. Egyik egyik oldalra, masik masik oldalra. A menopurt naprol napra egyre jobban utaltam. Olyan erzes volt, ami semmihez sem foghato, sok mindent elviselek, de ez a csipo erzes, ami utana atmegy fel oras lukteto nem is tudom mibe… a harmadik nap azt mondtam soha tobbet! Ez ugy fos ahogy van.

Napkozben hulla almos voltam, a szexualis etvagyam nemhogy csokkent… nott es a hasam ugy felfujodott a fejemmel egyutt, mint aki legalabbis terhes. Volt ket olyan nap, amikor nem ereztem jol magam. Neki alltam hat kortes aktiviat enni etkezes utan, ez nagyban segitett. (en aki amugy utalja a joghurtot)

Penteken mentem a masodik ultrahangra, mar a sajat dokimhoz, aki akkora mosollyal jott koran reggel dolgozni, hogy orom volt ranezni. Nem csak a szaja kerekedett mosolyra a jo reggelt utan, hanem a szeme is pont ugy mosolygott es ez nagyon nagyon jo erzes volt. Egyszeruen nem lehet nem kedvelni Dr. Joaquin Llácer-t. 

Amikor beleptem hozza, akkor is, ugyanazzal a mosollyal beszelt vegig. Kerdezte hogy vagyok, hogy toleralom a gyogyszereket, megbirkozom -e a szurassal stb. Mondtam, hogy en magam a tu latvanyat nem birom, igy J szurkal, de o nagyon ugyesen, ha pedig nem er haza munkabol, akkor meg jovok a klinikara es itt szurnak hasba.

Megneztuk, hogy allok tuszo ugyileg. Aprilis 22. volt, 5 nap telt el stimulaciobol. Jobb petefeszekben 3 tuszo 15-14-14 mm, bal oldaliban 2 tuszo 14-13 mm es harom kicsi, amiket nem mert le, mert nem voltak mervadoak. Azt mondta, hogy ez jo. En ugyan tobbre szamitottam, de mondta, hogy meg nagyon az elejen jarunk, es ezek a szamok total atlagosak, mivel nem is kapok sok gyogyszert, igy megnyugodtam. 

Majd hozzaadtunk meg egy gyogyszert az eddigi ketto melle, igy mar egy idoben harom hasba szuri vart, amibol ez utobbi egy nagyobb tuvel rendelkezo, nagyobb mennyisegu ugy nevezett Cetrotide injekcio, ami arra szolgal, hogy ne repedjenek meg a tuszok. Bevallom a nagyobb tu latvanya igencsak felelmet okozott bennem. Elso nap vissza kellett menni delutan, hogy ott adjak be, mert heves allergen reakciot tud kivaltani.

J jott velem, igy lattuk hogyan kell osszekeverni, felszivni, beadni. Vicc, de akarmennyire is nagyobb tu, egyaltalan nem fajt, meg mindig a Menopurt utaltam a legjobban mind kozul.

Maradtunk, nem sokat kellett varni, beadas utan jott az ujjak lilulasa, egesz testben remeges… nyugtatgattak, hamar jobban lettem, haza is johettunk. 

Masnap olyan fejfajasra ebredtem, hogy meg. Egyetlen gyogyszer amit bevehettem a paracetamol volt, na gondoltam ez rajtam nem fog segiteni, de hala istennek nagyon gyorsan elmulasztotta, bar egesz nap szedelegtem es nyomi voltam.

Masnap mar itthon szurt meg J mind a harom gyogyszerrel.  A hasam picit a nagyobb tu helyen belilult, de erdekes modon, az volt a legkevesbe rossz mind kozul. Igy ment ez egeszen hetfoig.

Hetfon reggel aztan ismet “randim” volt Dr. Llácer-rel. Ujra azzal a hatalmas mosollyal fogadott, majd megneztuk, hogyan is allok tuszo ugyileg.

Bal oldali petefeszek: 21-22-16-16-17, jobb oldali 21-22-22, igy aztan le kellett mennem vervetelre, hogy megnezzek a hormonszinteket, nem e repultek az egekbe, mert akkor meg nem inditjak be az ovulaciot. Mivel ehgyomorra mentem, a vervetel utan, mikor a folyoson a noverke magyarazta, hogy mit is kell tennem aznap, egyszercsak rosszul lettem. Aztan fekve felettem legyezot himbalva, egy kez a labszaram simogatva talaltam magam. Hoztak cukrot es vizet, igy aztan kicsit jobb volt, de aznap ugy jottem haza a kocsival, mint a csiga, azt ereztem a fejem kulon eletet el. Majd hivtak, hogy minden leletem jo, meg aznap este haromnegyed kilenckor adjam be a tuszo repeszto szurit es szerdan reggel fel kilenckor irany a muto.

Nagyon boldog voltam. Aztan kozoltek, hogy sajnos nincs az orvosom, az ot helyettesito Dr. Martinez fogja elvegezni a petesejt leszivast.

Igy aznap este az utolso szurit is beadta J, es en fellelegeztem, hogy ennek is vege, eddigre azert mar a hasam minden pontja erzekeny volt, pedig en meg nem is kaptam orias adagban a gyogyszereket… 

Szerdan reggel itthon elintezhette J a reszerol megteendo dolgokat, ami valljuk be sokkal kenyelmesebb, mint egy korhazi szobaban… negyed 9-kor pedig atadtuk a kisfickokat a labornak, en pedig bekerultem a 102-es szobaba. 

Kaptam egy sotetkek hatul megkotos haloinget, egy sapkat, zoknikat es egy papucsot. Eloszor bejott az orvos, bemutatkozni (bar mar ismertuk korabbrol) es megkerdezte van-e valami felelmem, aggodalmam, kerdesem, hogy erzem magam stb. 

Utana bejott az altato orvos, o megkerdezte, hogy van-e allergiam valamire, elmondtam neki hogy igen, majd tavozott.

Vegul 9 utan par perccel atsetaltam a mutobe, gondosan korbe neztem, minden olyan modern volt. Mondtak, hogy fekudjek fel az agyra, ami puha volt es meleg. Majd az altato orvos mondta, hogy nagyon fontos, mindig legyen nalam, hogy a helyi erzestelenitokre erzekeny vagyok es nem alkalmazhatjak nalam, csak ugy, mint az epiduralt sem. Aztan bekototte az infuziot, kozben lekotoztek a labaimat es felpolcoltak a fenekemet, majd elmondtak, hogy szedulni kezdek eloszor, de az normalis, es hogy gondoljak valami nagyon szep dologra, meglatom a kovetkezo mar csak az lesz, hogy ebredezem. Az orvost meg lattam bejonni a mutobe, majd jott az agyamat nyomo szedules, borzaszto gyogyszer izzel a szamban, de en csak a tengerre gondoltam, a nyugodt, keklo, napfenytol csillogo tengerre es mar aludtam is.

A szobaban tertem magamhoz, ahol a noverke szolt a nevemen, hogy vege. Majd J puszilgatott, ebresztgetett, kozben vicces videokat keszitett arrol, hogy halal koki vagyok hehehe, kb 20 perc volt, hogy total magamhoz tertem es nem akart visszacsukodni a szemem. Jott is a noverke, hogy mit kerek reggelire? mondom semmit, nem vagyok ehes… majd kozolte, marpedig reggeliznie kell… mondtam barmit hozhat, majd megkerdezte J-t hogy o mit ker, igy aztan kettonknek hoztak reggelit. Minden elso osztalyu draga termek volt, ket szelet piritos, vaj, lekvar, ket peksuti, es csokis keksz, valamitnt ket narancsle es asvanyviz. Mondtak szepen lassan, nem sietunk. Meg jo, mert kb. ugy haraptam a kenyerbe, hogy azt mondtam sose fogom lenyelni… nem volt se fajdalmam, se szedules, se hanyinger, semmi, csak nem voltam ehes. Ot percenkent bejottek megkerdezni jol vagyok-e. Majd a reggeli utan elkuldtek pisilni. Na az annyira nem volt fincsi igy elsore, de sikerult. 

Majd jott egy noverke aki mondta, hogy kivenne a branult, mondtam hogy engem nem zavar, nem is erzem, mondja hat kesz csoda, mindig mindenki vinnyog, hogy vegyek mar ki… mondom komolyan eszre se lehet venni hogy bent van. Azert kivette, mert mondta mar nem kell, ha eddig nem volt baj.

Majd bejott az orvos, megkerdezte hogy vagyok, es mondta, hogy nagyon meg kellett a jobb oldali petefeszekben levokkel szenvednie, de megerte, mert igy nyertek harom petesejtet. Lenyegeben a bal oldaliban levokben a tuszok uresek voltak. Elegge letort a hir. Aztan mondta, hogy nem a mennyiseg, a minoseg a lenyeg. Es hogy holnap mar a sajat orvosom fog telefonalni, hogy megtermekenyultek-e.

11 orakkor aztan hazaengedtek. Anyosom fozott huslevest elozo este, igy nem kellett bajlodni semmivel sem.

Gyakorlatilag egesz delutanig aludtam.

Amikor is jottek bekotni a netet. Kicsit furan lepkedtem, de nem fajt semmim, csak nagyon ehes voltam. Aztan jott az anyosom meglatogatni, hogy vagyok. Alig vartam legyen net, hogy beszelhessek anyuekkal es elmondhassam hogy vagyok.

Kovetkezo reggel ugy ebredtem, hogy az egesz hasam fajt, plusz a vesem tajekan. Majd a hasam elmult, de a vesem korul megmaradt az erzes. Ugy voltam ha nem jobb masnap reggelre sem, akkor bemegyek a klinikara. Kozben hivott az orvosom hogy elmondja, harombol ketto petesejt megtermekenyult. Nagyon orultem es hivtam gyorsan J-t, hogy elmondjam neki. Majd mondta, hogy masnap hivni fog ujra es szerinte szombaton beultetes.

Masnap reggel arra ebredtem, hogy meg mindig faj a vesem tajekan, majd barnazni kezdtem, igy azonnal irany a klinika. Hala bent volt az orvosom. Megvizsgalt alaposan, mondta, hogy ez meg a punkcio miatt van es hogy az ovitrelle (tuszorepeszto) meg napokig stimulalja a petefeszket, ezert faj. De ennek okan, es mert gyonyoruen fejlodik a ket kis embrionk, ugy dontott, hogy csak hetfon kapom vissza babocat. 

A mosolya, hangja, mindig megnyugtat. Kerdeztem tole, normalis az, hogy a muteti heg alatt a hasam felpuffad? Majd mosolyogva annyit mondott: remelem az elkovetkezendo sok sok nap alatt a hasa sokkal nagyobbra is fog puffadni. Annyira megoleltem volna. 

El kell mondanom, hogy kerdeztem meg az elso uh alkalmaval, hogy mikor fizessek, mert amikor adtak a lombik kezeles menetehez a papirt es hogy mennyibe kerul, akkor arra az volt irva, hogy egy reszet az elso uh alkalmaval, a masodikat a petesejt leszivaskor kell befizetni, szoval akkor mondtak, hogy jajj ugyan mar, majd megbeszeljuk, raer az, en csak menjek be a dokihoz. Kijottem, tavoztam. Mentem masodjara, megint semmi, kerdeztem mi legyen, mondtak raer, a fizetes miatt egyaltalan ne aggodjak, majd fizetek, az a legkevesebb. A petesejt leszivas elott ujra megkerdeztem, hogy hat mi legyen a fizetessel, mert nehogy azt mondjak nem akarok, es akkor is azt mondtak, hogy mindegy mikor fizetek, raer. Es ez tok jo erzessel toltott el, mert tenyleg nem az volt, hogy fizess, mert addig itt semmit sem csinalunk. Hanem mindenki korbe ugralt, kedves volt, aggodott velem es senki sem torodott a penzzel. Es ennek mindenhol igy kellene lennie!! Igy tudod, nem a penzert torodnek veled, hanem mert nekik az a fontos, hogy te boldog legyel, elegedett, nyugodt es minel elobb kismama.

Igy tehat baboca majus 2-an delelott 11-kor kerult be a hasamba. 10-re voltam hivatalos a klinikara, 40 percet varakoztam, mert elobb ugye voltak a petesejt leszivasra varok es az en orvosom volt aznap reggel a mutoben. Sokkal jobban izgultam, mint a punkcio napjan, kezem tordelve ultem a 103-as szobaban a kis kek koppenyemben, eldobhato zoknimban. Jo lett volna, ha J tudott volna velem jonni, de sajnos annyira forro a hangulat a cegnel, hogy nem kockaztathattunk. 

Dr. Llácer aztan belepett egy embriologussal es egy rezidenssel, hogy ok fognak reszt venni meg a noveren kivul a csoda szobaban. Elmondta, hogy oriasi szerencsenk van es nagyon boldogok, mert mind a ket embrionk szuper nagy es eros, igy az egyiket visszakapom, a masikat pedig lefagyasztjak. Es megint az a csalafinta mosoly ult ki az arcara az orvosomnak, mikor mondta, jo lesz az maganak, amikor rajon, hogy szeretne meg egyet. Majd elment bemosakodni, engem pedig par percre ra atvezettek a meleg, nagykepernyos transzfer szobaba. 

Mondta nekem a Doktor ur, ha barmi kellemetlen azonnal szoljak neki. Kozben a nagykepernyos tv-n mar kapcsolatba is leptunk a laboratoriummal, ahol embriologusok dolgoztak eloben. O pedig neki latott, hogy lemosson, es bevezesse a kanult vagy mi az, semmit sem ereztem belole a vilagon. Majd megmutattak az en kis blasztocisztamat es felhozta az embriologus, az egesz egyebkent nem volt 5 perc szerintem. es lattam, ahogy szepen lassan vandorol felfele egy kis feher pont es megerkezik a kuckojaba es mondja az orvos, hogy ennyi. Nezem a kepen a kis feher pottyot, kicsordul a konnyem. Kozben o levette a kesztyujet, neztuk a labort, ahova visszavittek a kanult, hogy megnezzek nem maradt benne semmi sem biztosan, es kozben o mar fogta a karomat es simogatott es mondta, hogy ugy sajnalja, hogy J nem lehet itt ebben a pillanatban, de o itt van es vigyaz ram es mivel minden ilyen konnyen es szepen ment, biztosan 9 honapig o ott is marad bent. Fogtam a kezet es iszonyuan halas voltam neki mindenert. Majd szoltak, hogy minden ok es o kiment. a noverke hozott egy gurulos agyat, hogy visszatoljon a szobamba, feluton ott volt Dr. Llácer es mondta a noverkenek, hagyja, majd o visszatol engem es igy is lett, o rakott at az agyamra, es takargatott be. Mondta, hogy pihenjek most itt 20 percet, aztan majd jon es hozza a papirokat, amin szerepel minden adat, meg kepet a transzfer elottrol es elmondja mit is kell csinalnom. Kozben mar a kezemben volt az en kis feher pottyom es nezegettem.

Olyan ures volt a szoba J nelkul, nagy volt a csend es csak neztem a kepet, es fel se fogtam, hogy most akkor bennem ott van egy 5 napos embrio. Elotte azt hittem, hogy majd jon valami erzelmi vihar, vagy nagy boldogsag, vagy barmi, de nem jott es en kicsit szegyelltem magam emiatt. Aztan rajottem, en igy oldom meg azt, hogy ne agyaljak rajta addig, amig majd egy tobb hetes ultrahangon nem latom dobogni a szivet.

Kesobb visszajott az orvosom, mondta, hogy eljek ugyanugy mint eddig, egyertelmuen mondjuk edzeni ne kezdjek, helyette setaljak, de amugy minden ugyanaz. Meg hogy boszen hasznaljam a nem kedvenc progeszteron kupot 8 orankent es 8 nappal kesobb talalkozunk egy vervetelre es meg aznap felhiv, hogy pozitiv vagy negativ. Majd elbucsuzott es en megkoszontem neki hogy ilyen fantasztikus, es jott a jajj de megolelnem erzes, mikozben en felhuzott labakkal ott fekudtem az agyon. 

A nover mikor bejott ertem angolul kezdett hozzam beszelni, mondtam neki hogy nyugodtan beszelhetunk angolul, de egyebkent beszelek spanyolul, szoval ahogy kivanja, ugy orult neki, hogy spanyolul beszelhet hozzam. Kerdeztem elhozhatom-e a papucsomat amikor elmegyek, es mondta nyugodtan, mert ok ugyis csak kidobnak es a neszeszert is elvihetem, mert annak ellenere hogy nem nyulok hozza, nekik ki kell dobniuk. Ugyhogy elhoztam.

12-kor itthon is voltam taxival, meg picit leultem lent a napon egy padra. Aztan jott az elso pisi ideje es az elso para is, ami mondanom sem kell egyetlen mosdoba menetel alkalmaval sem lett konnyebb, ugyanis ott akkor eszedbe jut, hogy jajj csak le ne csusszon ….! Igen! Ez a legnagyobb felelme az embernek.

Transfer elso nap, sok pihenes, alvas, sok folyadek, nem ereztem a vilagon semmit sem. Azon kivul, hogy nem mertem elmenni pisilni attol valo felelmemben, hogy lecsuszik pottyi… mire megnyugtatott az orvos, hogy nem fog o onnan lecsuszni, jo helyen van. Ettol persze meg a pisi para megmaradt az elso nap, de utana mar helyre raktam a fejemben. 

Transzfer utani elso nap, semmi… az eg vilagon semmit sem ereztem. Arra ugyeltem, hogy sokat igyak, sok gyumolcsot egyek, ha faradt vagyok lepihenjek. Meg mindig nem fogtam fel, hogy ott lebeg a mehemben helyet keresve maganak, ahova befeszkelodhet. Atjott anyosom, aki aztan jol felhuzott azzal, hogy en a gyerekhez ne beszeljek magyarul… na meg azzal, hogy szerinte az agyunk melle kene tennem a kisagyat. Na majd en azt eldontom, hogy hova es mit. Imadom, mikor elkezdenek okoskodni es beleszolni masok, hogy nekem majdan hogyan is kellene.

Transzfer utani masodik nap, reggel egy oran keresztul gorcsolt a hasam, olyan erzesem volt,hogy mindjart meg fog jonni, nagyon rossz volt. Ugye az utrot napi 3x hasznalom, igy berogzult a reggel 8, du. 4 es ejfel, olyan voltam mint valami ebresztoora. Aznap furcsa atlatszos valadekom is volt. Elmenni a sarki boltig olyan volt, mintha a maratont futottam volna le. Raadasul olyan fejfajas gyotort egesz nap, de buszke vagyok magamra, annak ellenere, hogy mar hanyingerrel kuzdottem a fejfajas miatt , nem vettem be semmit, ugy voltam, ha nem sikerul elaludnom, akkor beveszek egy paracetamolt, de hala az egnek meg mielott lefekudtem volna csillapodott a fajdalom, ahogy massziroztam a fejem es masnap reggel ugy ebredtem, mint akit kicsereltek. Eletemben eloszor nem vettem be semmilyen fajdalom csillapitot!

Transzfer utani harmadik nap reggel fel oras gorcsolgetes. Majd delutantol egesz esten at ujra. Bevallt szokasom lett setalni egy orat a parton delelott es delutan. Szep lassan, kozben leulok, bamulom a tengert es persze, mostanra felfogtam, hogy pottyike ott van es imadkoztam, hogy minden jol sikeruljon. Kozben persze koszonetet is mondok, hogy nagyon higgadt vagyok agyilag es gyakorlatilag nem jut eszembe, hogy ezt vagy azt jobb lenne nem csinalni. Viszont kevesebbet eszem joval. J szerint semmit sem lassan. Lenyeg, hogy folyadek bevitel megvan.

Transzfer utani negyedik nap, egesz nap semmit sem ereztem, a hasam a felere csokkent puffadas ugyileg. Jo delutani sziesztambol az anyosom ebresztett fel, miszerint a kocsi nem nyilik… es mikor J kinyitotta a szokasos penteki monstert es leult vele jatszani a nappali masik vegebe (dobozbol) akkor ugy ereztem, hogy ez iszonyu palinka szagu es kb mintha az orrom ala tartotta volna. Gorcsoles maradt idokozonkent. 

Transzfer utani otodik nap. Egesz nap jol voltam, setaltunk, beultunk megenni egy kis patatas bravas-t ananasz neduvel (ugy tunik ez lett az egyik kedvenc). Este azonban ujra jott az a mindjart megjon erzes, mindegy volt h ulok, vagy fekszem. Ejjel egyszer arra ebredtem hogy egy nagyobb gorcsnel hanyingerem lett.  

Transzfer utani hatodik nap. Ismet fejfajas… egesz nap gorcsol a hasam, neha olyan erzes, mintha most azonnal kitepnek a jobb oldalamon mindent odalent, ijeszto es nagyon rossz. Mivel egesz nap szuttyog az ido, nem kulonosebben csinaltunk semmit, meg hat vasarnap van. Meg grillezni is a konyhaban tettuk, mert en bizony az erkelyen faztam. Pedig jo kis tefal grillezot vettunk az erkelyre. Mostmar varom es felem is a keddet… alig ket nap es kiderul, hogy pozitiv vagy negativ.

Transzfer utani hetedik nap. Alig aludtam, elkezdtem felni… mi van ha negativ lesz? Nem elem tul… Hogyan fogom elmondani Jnek? Es egyaltalan mi lesz? Imadkozni kezdtem hajnalok hajnalan, hogy a kis Pottyom kapaszkodjon, szeressen odabenn es adjon pozitiv jelet nekunk. Mindaz a felelem ami nem jott ki eddig, most egyszerre zudul ram. Holnap Beta Hcg es minden kiderul….

Transzfer utani nyolcadik nap, azaz majus 10., es egyben a BetaHcg napja… A vervetelre remegve ertem, meg a recepcios is ugy koszont el, mikor kijottem, hogy o nagyon szorit a jo hirhez.

Du. ketto es nem hivott az orvosom, valahogy ereztem, ha az idot huzza akkor az nem jo jel. Fel negykor hivott fel vegul, nagyon nehezen szolalt meg a telefonban, majd mondta rettenetesen sajnalja, de nem sikerult, nem maradt velunk baboca. Mely egyutt erzeset fejezte ki es hogy nagyon nagy olelest kuld, holnap ujra hiv,hogy egyeztessunk idopontot, hogy ujra mindent vizsgaljanak es megbeszeljuk a tovabbiakat… Oszinte volt, es elhiszem, hogy neki is nehez lehet kozolni a paciensevel, hogy nem sikerult.

Most mar alanykent erzem a sikertelen lombik erzelmi toltetet. Nem gondoltam volna, hogy igy tud fajni, ossze sem hasonlithato a spontan ciklusban nem varttal, vagy a sikertelen idozitett progis ciklusokkal. Ez annal sokkal rosszabb. Megbirkozni azzal, hogy a szep es eros embrionk, aki az en sejtembol es az altalam annyira szeretett ferfi sejtjeibol olvadt ossze es fejlodott a testemen kivul, az en testemben nem tudott megkapaszkodni, vagy nem akart minket. Miert??? Miert kell nekunk ennyit harcolni azert, amit mas keres nelkul megkap??

FAJ! Rohadtul faj…. Holnap is fog… majd par nap utan kicsit konnyebb lesz. Gyenge vagyok! Nagyon gyenge, bogok megallas nelkul es nem is akarok eros lenni most!

Veget ert egy idoszak, amit csak ketten csinaltunk vegig Jvel. Borzasztoan halas vagyok neki minden percert, amit azzal toltott hogy tamogasson, szeretgessen. Nehez a szemebe neznem, nehez feldolgozni, hogy nem tudom megajandekozni egy babaval. Nem tudom nem hibaztatni onmagam, a testem.