Omifin-Meriestra-Ovitrelle-Utrogestan

Ez az elso stimulacios honapom. 

Omifin arra van, hogy tobb pete erjen egyszerre. Az elso harom napban iszonyu fejfajas gyotort tole, es a petefeszkem neha ugy ereztem hogy most fog szetszakadni, de semmi mas rossz nem tarsult hozza.

Meriestra osztraidol valerat, hogy a mehnyalkahartya megvastagodjon. Omifin eleg szepen elvekonyitja azt. Plusz, szukseges az Lh szint fenntartasahoz. Semmi a vilagon nem volt tole. Nem lett nagyobb mellem (kar haha), nem lett nagyobb etvagyam sem.

13. napon voltam UH, sajnos egyetlen petecske erett a bal petefeszekben, a jobb oldaliban viszont ott van a dupla falu ciszta.... Egyenlore azzal nem kezdunk semmit sem. Vartunk meg ket napot, hogy a bal oldaliban levo nagyobb legyen. Mikor voltam 1.5 volt, naponta 3 mm no, ugyhogy szerdara pont idealis volt.

UH utani este annyira fajt az egesz hasam, hogy felegyenesedni sem birtam...

Ovitrelle human gonadotropin injekcio a tuszorepedest elosegitendo. Hasba kell adni az orvos altal megadott idopontban. Ezt koveto 36 ora mulva szabadul ki a petesejt/ek. Az injekcios toll rendkivul leegyszerusiti a dolgot. Nem kell kevergetni oldatot porral, sem felszivni tube stb... A toll tuje picike es vekony. Elso alkalommal most megmutatta Dr. Walter, hogyan is kell majd alkalmazni ezt magamtol. Rem egyszeru es egyaltalan semmit sem lehet belole erezni. A helyen nem alakult ki sem odema, sem pirossag, sem beverzes semmi. Picit lehet utana erezni, hogy ott van valami a bor alatt, de az a nap folyaman szepen elmulik. Has pedig jol felpuffad.

Ha tortent is tuszorepedes en abbol a vilagon semmit sem erzekeltem, nem ugy, mint altalaban peteereskor szoktam. Ugyhogy nem tudom eldonteni, hogy ez most jo, vagy rossz...

Az idozitett egyutt let bevallom a legrosszabb.... Arrol nem is beszelve, hogy az egesz minden odalent be van dagadva es faj! Nem kicsit faj... Ugyhogy ilyenkor jon ra az ember, hogy ez kokemenyen csak es kizarolag a gyerek miatt van, nem pedig az elvezetert... 

Utrogestan progeszteron tartalmu gyogyszer, melyet a peteerest koveto harmadik naptol naponta kell felhelyezni, amennyiben megtermekenyules tortent, ez segit a kis bicsonak eletben maradni es jol megtapadni.

Ovitrelle injekcio ota olyan vagyok, mint akit fejbevagtak ketszer... hihetetlen almossag van rajtam egesz allo nap! Nem jo... gyakorlatilag zombiekent kozlekedem. Ha alszom is napkozben, akkor sem jobb. Ezen kivul tusszogok (amit en nem szoktam) 

Szombattol pedig indul a progeszteron potlas, amire elore figyelmeztettek, hogy iszonyu faradtsagot fogok erezni... A ketto egyuttes mivoltaba bele sem gondolok... 

Persze nem panaszkodom, en minden rosszra fel voltam keszulve, ehhez kepest jol viselem. Meg persze mindent a cel erdekeben :) Igazabol ugy hiszem, hogy en tenyleg szerencses vagyok a mellekhatasokat illetoen.

Egyebkent pedig nem gondolkodom rajta, meg nincs is idom gondolkodni rajta, hogy oszinte legyek :) Viszont sokkal nyugodtabb vagyok, mint barmikor. 

A fonokom mivel atesett ezen az egesz proceduran, es vegul lombikkal lett ket gyereke, igy nagyon megerto. Azt hiszem, ha nem igy lett volna, akkor most nezhetnek uj allas utan.