Pinchazos y más pinchazos

Ugy erzem, hogy vegtelenitett stimuba kerultem. Az elozo amilyen gyorsan elszaladt, ez most olyan nagyon vanszorog.

Azt mar korabban irtam, hogy más gyogyszereket kaptam es más adagban is. A szamokrol inkabb most nem beszelnek, mert nyilvan senkinek sem mondanak semmit, hogy hany darab, hany mm-es stb... Aki meg benne van, az jobb, ha nem kezd osszehasonlitasba, mert mindenki mas, maskepp reagal, mas gyogyszereket alkalmazunk, mas mennyisegben. A lenyeg, hogy nekem hetfon a kinalatbol levettek a gonal f-et, de helyette dupla adag meriofertet kapok. Talan a tu miatt nem is banom annyira, mert ezzel meg a kevesbe kellemetlen. Bar be kell valljam az egesz hasfalam erzekeny, tegnap meg valamilyen okbol fogva az egyik szuri helye meg verzett is picit, hogy ez mar a sok elozetes miatt vagy masert, passz... de teny, egyre kenyelmetlenebb a dolog, mar attol is rossz, hogy a ruha hozzaer. Akkora vagyok lassan, mint egy jol felfuvodott foka, pedig meg a meretuk nem erte el azt, hogy inditsunk egy mesterseges ovut... ezert is lett elobb pentekrol -szombatra, majd szombatrol-hetfore tolva a leszivas napja es az addig toretlenul folytatott szuri. 

Lassan a heten tobbet latom magam belulrol, mint kivulrol, holnap harmadjara megyek uh-ra. Igazabol nem banom, de egyre idegesebb vagyok, amikor varakozom. Persze az orvosom allandoan nyugtat, meg elmondja, hogy ez jo... de akkoris. Nekem ez most nagyon lassunak tunik, annak ellenere, hogy sokkal durvabb a kezeles, mint az elsonel. 

Meg akarhanyszor megyek, mindig egyel tobben vagyunk a vizsgaloban, mert az egyetemrol, most ott vannak a gyakornokok. Oke, hogy meg kell tanulniuk, csak valahogy mindig ugy erzem, miert kell meg x embernek engem bamulnia, annak ellenere, hogy ugye le vagyok takarva mindig egy feher eldobhatos lepedovel, es meg a dokim sem az a tipus, aki leul elem es ezerrel bamulja az alfelem, epp csak felhajtja a kis lepedot, az uh miatt... csak tudod az az erzes, hogy ez nem tartozik arra az x-dik felre, csak a mi bizalom korunkre :) 

Szerdan J meglogott a melobol es igy tudott o is jonni, orult neki nagyon Dr. Llacer, mondta is, hogy na, akkor vegleg kompletten vagyunk egyutt. :) 

Szurkoljatok hogy holnap jo szamokat erjunk el, hogy hetfon tenyleg lehessen leszivas!