Todos los días soñando con nuestra boda

Penteken ugye elmentunk ruhat probalni Iris-el, es azota en csak arrol abrandozom, hogy milyen lesz majd amikor a templomban meglat engem J a ruhaban. Ebben a ruha probaban azt hiszem ez a csel, hogy minel hamarabb magadra szeretned olteni, hogy mindenki lasson. Olyan szepnek latod magad,mint sohasem.

En egy bizonyos ruhat szerettem volna, tokeletes elkepzelesem volt, es bar felprobaltam sok felet, mert ilyenkor azert rad adnak olyat is, amit egyebkent mondtal, hogy na azt nem, de hogy lasd, hatha megis megtetszik az az anyag, az a stilus stb... De amikor azt a bizonyos ruhat magamra oltottem, amiert mentem, es szetnyilt a fuggony es az en soginom meglatott, akkor konnybe labadt a szeme es csak annyit tudott mondani imara kulcsolt kezzel: istenem, tokeletes, gyonyoru vagy benne! Es az en szemem is konnybe labadt! Tudtam, tudtam hogy ez az en ruham, onnantol, hogy meglattam. Es mondhat barki barmit, minden menyasszony a legszebbnek erzi magat ezen a vilagon, akkoris, ha ezeddig sohasem az eletben. En is ott alltam, bamultam magam es azt mondtam, uristen, en vagyok a vilagon a legszebb :) Fantasztikus erzes! 

Azota persze informacio hegyek gyujtese helyszinrol, fotosrol, cipokrol, ferfi ruhakrol, csokorrol, otelteles es sok mosoly. Mindamellett persze az embernek itt a valosag, hogy egy kis eskuvo is kb. 15-20 ezer euroba kerul .... 

Igazabol nem olyan bonyolult itt eskuvot szervezni, mert csupan arajanlatot kell kerni x helyrol, ami tetszik, azt megkuldik e-mailben, aztan lehet valogatni. Minden eskuvoi helyszinen az arban benne van a hely berleten kivul, a menu, az altalad kivalasztott svedasztal, edesseges asztal, diszites, viragok, torta, zene, az eskuvo szervezo, szemelyzet, stb... Vagyis ami a mi reszunk marad ezutan, az a kettonk ruhaja, az eskuvoi meghivo, a menyasszonyi csokor, cipo, es a fotos. Persze a fotos az csak fotos, videot nem vallal es horror osszegbe kerul. Elmondhatom, tobbe, mint a ruham... A sminkes nem olyan nagy osszeg, vagy a cipo peldaul. Rengeteg fele van, de van egy elkepzelesem mindenrol, ugyhogy azutan megyek, amit szeretnek.

A helyszin egyebkent megvan szinten, hogy hol. A templom meg mindig kerdeses, hogy melyik, de hat idonk az van. Elobb most valami egeszen mas vagyunk szeretnenk, ha teljesulne! :)

Szinekrol es formakrol eppen azert nem beszelek, mert az majd mindenkinek legyen meglepetes, amikor itt lesz az ideje.

Addig en is almodom tovabb az eskuvonkrol es barmikor is lesz, en leszek a vilagon a legeslegboldogabb!

 

A szuri szombaton egyaltalan nem fajt, ez az a tipikus dolog amiutan megjegyzed: ettol feltem en annyira? :) Vagy csak szerencsem volt a noverkevel, es ismet igazi profi munkat vegeztek a klinikan, ahogy mindig. A mellekhatasok, ma peldaul kimaradtak, remelem mar igy is marad!