Medicos vol.4.0

Dragam keze lassan, de javulgat, bar kicsit csalen all az ujja, de azt mondtak a traumatologian, hogy az meg nem baj...

Onnan at a vervetel eredmenyemert, amibol persze sok nem derult ki, de elhisszuk, hogy ugy jo ahogy van, megha piros szamok is vannak rajta. 

Majd vegre ujra Bernabeu, ahol vegul az igazgato ur lanya Dra. Andrea Bernabeu fogadott minket. O mondta, hogy Dr. Llacer nyaralasa alatt sikeresen eltorte a vallat, ugyhogy most azert nincs egy darabig. Mar nevetett, hogy lassan az osszes kollegahoz volt szerencsem. Mondtam neki, hogy igen, de igazabol ma nem banom, mert O is nagyon szimpatikus. Tenyleg, vegig mosolygott, o is az a rajzolos típus, mint Llacer. 

Aztan mondta, hogy mivel vannak rajtam ezek a lila foltok, igy leker hozza egy speci ver analizist, aztan meglatjuk. Plusz mivel mar masodik honapja szinte semmit se nem verzek, plusz ugye az ultrahangon csak annyi latszik, hogy ahol van a meh mutetem utani heg, ott befele van egy beeses, szoval igy akkor hiszteroszkopia-biopsziaval. 

Az analizis olyan speci, hogy meg a maganbiztosito sem allja, ugyhogy az fizetos... 220 €, a hiszterot viszont hala az egnek igen. Elore megkaptam hozza a gyogyszereket, amit elotte be kell vennem. Antibio, hogy ne legyen semmi baci odalent, plusz fajdalomcsillapito, plusz nyugtato. Jovohet csutortokon pedig irany a muto es akkor jol atvilagitanak belulrol, ha barmit talalnak, az azonnal orvosolhato is nagyreszt, plusz akkor igy vesznek mintat a meh falabol es okosabbak leszunk, azt illetoen is, hogy miert nem maradtam allapotos ket teljesen tokeletes es oriasi ot-hat napos embrioval. 

Nem mondom, hogy nem vagyok betojva tole, de csak olyan normalis szinten, inkabb mar most akarom tudni az eredmenyt van bennem. Ez a tipikusan en, most azonnal, ha mar csinalni kell. Hala az egnek, hogy nem kell varnom a kovi mensiig meg stb... hanem mar jovohet ilyenkor tul leszek rajta. Legalabb azt erzem, hogy jo kezekben vagyok.