se acerca el día de...

Orommel tudatom mindenkivel, aki esetleg szemelyesen nem ismer, csak a blogon keresztul, hogy oktober 30-an J megkerte a kezem!

Csudaszep volt, es egyben kicsit nevettunk is. Tortent, hogy vasarnap leven kirandulni indultunk es J kerdezte, hogy hova is menjunk. Vadul kerestem a terkepen mi van kozel, ahol meg nem jartam, igy talaltam ra Tibi-re, ami innen 30 perc kocsival. A tesojaek epp Asturias-ban voltak az apjaval es persze megkert ugy ket nap utan, hogy a nyulat engedjem mar ki, meg adjak neki enni... morgolodtam is, hogy most akkor meg az anyja lakasaba is mennunk kell, meg vasarnap es masnap dolgoznia kell, mi meg a nyul miatt idot vesztunk. Jo, tudom, kicsit mindig ido hianyban szenvedek ami a Jvel toltott orakat illeti :) 

Aztan igy elobb mentunk a kulcsert az anyjahoz, vartam is jo darabig, mondta, hogy mert nehezen talalta meg. Aztan kimentunk Tibi-re. Ott ugyanis van egy tok jo kis termeszetvedelmi terulet, fenyves, hegyek es a hegyek kozt fekszik egy to. Gyonyoru idonk volt, bar volt par auto, erdekes modon senkivel sem talalkoztunk a setank alkalmaval. A to hatalmas es ugye a szarazsagnak koszonhetoen nem is olyan magas a szintje, de azert nagyon szep hely volt es a madar csicserges, fenyo illat, imadtam. 

Majd J egyszercsak mondja, csukd be a szemed es csak hallgasd a "csendet", ezt amugy maskor is szoktuk jatszani, megnyugtat, foleg a parton. es egyszercsak elkezdett nekem egy verset szavalni, amit O irt, gyonyoru volt, a torkomba gyult a gomboc es ereztem sirni fogok. Majd mondta, mostmar kinyithatod, atoleltem es mondtam neki hogy en is nagyon szeretem Ot. Majd egyszercsak leterdelt, en pedig azzal a (hulye vagy mit csinalsz tonussal) fura kerdessel neztem le ra: "Mit csinalsz? De most mit csinaaaalsz?" hahahaha vigyorgott es kozben huzta elo a dobozkat, nyitotta ki es kerdezte: "Leszel a felesegem?" mondanom sem kell, nagyon meglepodtem es konnyek kozott valaszoltam, hogy igen! Felhuzta a gyurut es olyan hihetetlen volt, megkerdeztem, ez most a valosag vagy almodom? Mondja, a valosag, mi mas lenne. Majd ott a to parton a hegyek kozt uvoltottem: IGEEEEEN! Ferjhez megyek! :D :D O meg boldogan konnyes szemmel kacagott.

Tudta, hogy nem akarnek elcsepelt szuletesnapon, karacsonykor, balint napon levo lanykerest, hogy nem akarnam etteremben vacsoranal, szoval semmi olyat ami elcsepelt es tenyleg az alkalom, a hely, a datum, az idozites tokeletes volt! Ugyhogy azota boldog menyasszony vagyok :) 

Mostanaban sokat faj az alkapcsom es nem tudtam, hogy ez a szokasos ejszakai osszeszoritom az alam dolog vagy bolcsessegfog vagy most akkor mi van, igy felkerestem egy dokit, mivel tavaly augusztusban voltam meg ellenoriztetni, meg tisztitason. Aztan az elso helyen, ahol J fogat csinaltak, hat en ott ugymond nem voltam elegedett es igy elmentem egy masikhoz is, ahova anno a gyerekeket vittem. Eg es fold a kulonbseg es bar nem beszelunk hu de sok eurorol, de 50 itt, meg 100 ott az azert megis sok kulonbseg, de az, hogy minden modernebb, mindenki kedvesebb szamomra felbecsulhetetlen. Az elso helyen szet akartak szabni, itt meg mondtak, hogy nem kell es nekik van olyan erzestelenitojuk, amit en is kaphatok, nem kell itt altatas meg ilyenek. Ugyhogy mar ezert is.

Igy itt maradtam, mint kiderult meg anno otthon a szokasos fogdokim Balaton... nem jol csinalt meg egy gyokerkezelest es maradt meg benne ideg, ezert erzekeny mostanaban, mert alatta elindult egy kis gyulladas. Ugyhogy hat megprobaljak azt helyre allitani, de ha nem sikerul, akkor meg kell tole valnom. Kaptam fogszabira is ajanlast, es az is fele annyiba kerul mint masutt es reszletre lehet fizetni, de persze csak a baba utan. Aztan mivel nagyon barazdaltak a fogaim, igy amit mar mondtak korabban is, hogy akkor ezt letomik, igy nem all fenn a veszelye annak, hogy elkezd lyukadni, igy ugye jobban kell sikalni oket. Szoval most megcsinaljuk ezt, aztan a tobbi johet baba utan es el se hiszem, hogy nekem lesz majd egyenes fogsorom!!! Orom-bodotta :)))

Szombaton pedig indul a mandula es leallitjak a ciklusom a hosszu protokoll vegett, vagyis izomba, fenekbe szuri! Es most rettenetesen felek. Sosem kaptam a popsimba szurit es elkepzelem, hogy izomba, hat... meg ugye ha kicsit dagibb lennek, nyilvan nem fajna annyira, gondolom en... De orulok, hogy visszafogytam a sulyomra es ujra 34-es gatyakban flangalok :D Szoval most nem is tudom, hogy mivel lehetne engem lenyugtatni, hogy ne ugy menjek szombaton, hogy miinden izmom ossze van randulva es reszketek mint a nyarfalevel. Azt hiszem a tu fobiam a budos eletbe nem szunik meg, annak ellenere sem, hogy a hasba szurikkal megbaratkoztam, megha nem is jo egy ido utan az sem, mikor mar minden ponton lyukas vagy, de azokkal meg ugy elvagyok, mert a tu is kicsi, es akkor szar mikor kihuzzak es elkezd csipni. Valakinek van otlete hogy termeszetes nyugi cucc letezik-e erre az esetre? Utana meg azon izgulhatok, hogy minden rendben legyen majd uh-n es kezdhessuk ra 10 napra a hasbaszurizast.... J kerdezte, hogy konnyebben viselem ezt a baba dolgot mar? Mondtam most is felek, sot! De en mar csak ilyen vagyok. De igen, jobban viselem a terhes noket, vagy hetvegen peldaul baratoknal voltunk ebedelni es ott volt egy harom honapos baba es igy babaztam, mindenfele belso rossz erzes nelkul. Szoval ilyen szempontbol jobban vagyok sokkal. 

Na jo, ha otlet van injekcio elotti relax teara, vagy barmire, ne hallgassatok el, please!