Nombres

Ma lattam pont azt a nevet, pont ugy, ahogy a gyerekszoba falara fel akartam tenni a kisagy melle, amit valasztottunk, jobban mondva a nev valasztott minket.

Mert egy ideig mondogattunk neveket, de vagy egyikunknek, vagy masikunknak nem igazan tetszett, mind addig mig egyszercsak egy nap meghallottuk es mind a ketten azt mondtuk ez az!

Termeszetesen fiu nevrol van szo, a lanyon nem volt nagy gondolkodas, az anno egybol megvolt. Persze egyiket sem arulom el. A helyzet az, hogy akarhanyszor tetszett egy nev korabban, es elmondtam, azt masok eloszeretettel hasznaltak fel szuletendo gyermekuk nevekent. Ezt a ket nevet pedig nem szeretnem. Nem mintha Magyarorszagon hasznalnak a neveket, de akkoris. :)

Szoval setaltam a setanyon az uj boltok kozott, ahol sok lakberendezesi uzlet van es amiket imadok, es egyszercsak a kirakatban ott volt a nev! Mosolyra kerekedett a szam. Alltam es neztem milyen szep, nem erdekelt, hogy masok halljak -e akik elhaladnak mellettem, kiejtettem hangosan ... Csudaszep, olyan jol cseng. Megvennem, de persze nem teszem, pedig pont olyan betutipus, pont az, amire vagytam... 

Ha mar itt vagyok, akkor had emlitsem meg, hogy tegnap felhivtam a klinikat, hogy nem igazan van ugy minden, ahogy kellene lennie es ez mar a masodik "mensi" a masodik lombik utan... plusz a bal labamon jelentkezo lila foltokat sem utesektol szereztem, mondtak menjek be a surgossegire, mert naluk ugye augusztusban nincs doki, az enyem meg egyenesen szeptember elejeig nem is lesz... Szoval a sogornom eljott ertem, es egyutt mentunk Walterhez, az en egykori nodokimhoz, aki mit ad isten pont lejott a korhaz emeleterol, odajott hozzam puszit adni, majd kerdi mizu, mondtam pont hozzad jottem... aztan mondja nekem most megyek egy csaszarra, de husz perc es felmegyek, megnezlek. (rendeleset mar akkor befejezte amugy) Felmegyunk az emeletre, mondom a noverkenek, hogy lent talalkoztunk Walter-ral es hogy ha feljon megvizsgal, o meg ott akadekoskodott, hogy de bement a mutobe, mondom tudom... de o mondta, hogy utana feljon engem megnezni. Noverke beakart tuszkolni valami no nogyogyaszhoz.... majd Walter megjelenik fel ora mulva, int a kezevel a rendeloje iranyaba, hogy menjek be, noverke meg persze csak lesett. Walter a regi, es mindent megnezett reszletesen, minden ok odabent, csak legyek turelemmel minden a regi lesz es lekuldott vervetelre a lila foltok miatt, azt mondja na azok nem normalisak, ugyhogy ha barmi rossz lenne, akkor o atkuld az eredmennyel a hematologiara. O fog hivni, mostmar feltehetoleg csak holnap az eredmennyel. Aztan a sogornommel elmentunk ebedelni, sokat beszelgettunk es en nagyon jol ereztem magam vele.

F... nos... O jelen van, egyre tobbet van jelen az eletemben. Ir, hanguzenetet kuld es mindent de mindent megtudunk beszelni. Felszavakbol ert, nem kell magyarazkodnom miert erzek ahogy eppen, hisz atelte, tudja milyen itt, tudja milyen tavol mindenkitol, masik orszagban stb... sokat segit, felvidit, lendit rajtam egyet. A tavolsag egyre kozelebb hoz minket es sokkal tobbet ismerek belole most, mint akkor mikor meg itt volt. 

Jvel varjuk, hogy legyen par nap szabadja, es csak egymasnak legyunk. Csak mi. Elmenni kettesben picit tavolabb innen es nem foglalkozni sem a csaladdal, sem a lakassal, sem a napi gondokkal. Csak ugy lenni, elvezni az eletet, a napsutest, nyarat, tengert, izeket, tajakat.