Eco y análisis

Vegre noni kezdtek a kis tuszoim es elertek azt a szamot, ami mar igeretes a hetfoi leszivashoz. Igy aztan ma meg holnap meg szuri, holnap pluszban megkapom a tuszorepesztot is es hetfo reggel irany a muto a leszivashoz.

Ma mennem kellett vervetelre is, hogy megnezzuk a hormon szinteket, hogy vegleg ra lehessen bolintani arra a tuszorepesztore, es nem pedig megszakitani a tovabbi kezelest. Egy gyakornok volt egyedul hogy levegye a vert, aranyos fiu, remego kezekkel... Elobb a jobb karomban kereste 10 percig a venat, majd mondtam, na jo, valtsunk a balra, abban mindig mindenki azonnal talal, tudom, hogy a jobb az maceras... Oke, agy attol a masik vegebe a szobanak, pulcsi le, szoritogumi fel... nem talalja... neee... kerdi innen kozeprol szoktak? mondom nem, a szelerol, na neki all megint csorikam, vegre megtalalja, mar elkepzeltem, hogy vagy haromszor fog megszurni mire.. de nem, biztosra ment vegul es tenyleg tok jol levette, meg rosszul se lettem. Utana hogy csori megnyugodjon jol vagyok beszelgetni kezdtem vele :) vicces, altalaban forditva szokott ez tortenni, de nem banom. Vegulis neki is el kell kezdenie valahogy :) 

Majd megkaptam az utasitasokat, meg a kis steril poharat J reszere :) Mindig mondom, hogy jo, hogy kozel lakunk es igy nem a klinikan kell neki leadnia a kisfickokat, azert itthon megis nyugodtabbak a korulmenyek, meg akkoris, ha igy is az ember ideges, meg minden olyan mesterseges, de jobb, mint egy orvosi szoba, valljuk be :)

A pofon akkor jott, amikor a klinika engedelyt kert volna a biztositotol, a mutethez... majd azt az en biztositom visszautasitotta. Majd en is felhivtam oket, es kiderult, hogy nem, nem fedezik a lombikot. Mondtam nekik, hogy amikor kotottem, akkor ez benne volt, meg a szules, es a korhaz is, vegul megsincs benne, ugy hogy evente mindig tobbet vonnak le tolem, nagyszeru. Vagyis azert vartunk szeptember ota, hogy vegul azt mondjak, nem fizetik ki es nekunk kell kifizetni az egeszet? Koszonjuk szepen!! Nem is en lennek, ha mindez nem velunk tortenik! 

Mostmar itt allunk a kapuban es akarhogy is van es a biztosito nem hajlando karpotlast adni az o balfekseguk miatt, akkor nyilvan nekunk kell kifizetni azt az 5000 eurot... De ahogy J is mondta nekem, tudod mit, egyetlen dolog szamit, hogy a dolog jol sikeruljon, a tobbit mar leszarom, megha kolcson is kell kernunk. Es valoban, mostmar csak ez szamit, hogy legalabb minden jo legyen.

Sajnos hetfon a mutoben nem az en orvosom lesz, hanem Dr. Castello, nala egyszer voltam az elso lombiknal egy uh-n. Dr. Llacer fel fog jonni majd megnezni engem, mert bent lesz, csak ugye neki lent kell lennie. Mindegy, nekem az a lenyeg, hogy a transzfernel o legyen es hogy minden, tenyleg minden jol menjen mostmar.