hiszteroszkopia, biopszia

Kerem szepen ezen is tul vagyok. 

A valium reggel olyan szinten hatott, hogy alig birtam a szemeim nyitva tartani, lecsukodtak meguktol, nem tudtam kontrolalni nagyon es ez zavart, csak annyit tudtam nem aludhatok be, mert keltenem kell majd J-t. Nehezemre esett minden mozdulat, feloltozni fel ora volt, csiga lassan ment es minden porcikam nehez volt, hat komolyan mondom aki ezen el, nem tuodm hogy birja, nekem egyszer is eleg volt belole :D Nem kerek tobbet...

A klinikan mar elobb ott voltunk, es a Doktorno is pontos volt, szoval szupi, nem vartunk sokat. Ideges cseppet se voltam a valiumnak koszonhetoen, az mar egyszer tuti. Egy nagyon kedves noverke volt velem, lattam egy nagy zsakot felaggatva, kerdem mi ez, mondja ebben van a fiziologias oldat, amit majd hasznalnak a mutet alatt. mindent jol megneztem, monitort, muszert stb... Aztan mondja a Dokino, ha faj, azonnal szoljak, leall. Szoval vegig lattam mindent a kepernyon. Nem mondom, hogy csuda szep latvany az ember belulrol :D Kozben kerdeseket tettek fel, tudjak meg minden ok. Meg tobbszor kerdeztek hogy vagyok. Mondja a noverke, jol erzi magat, mert mosolyog :) 

Aztan csak keres es keres a Doktorno, de nem talal mehszajat. Kerdi, volt-e valaha olyan mutetem, amit vaginalisan vegeztek, mondom nem... hm... na, elovette a tagitot, meg ollot, csipeszt minden felet es az mar ugy nem volt kellemes, nagy nehezen megtalalta a mehszajat, aztan mondja, uhhh ez olyan nagyon picike, hogy ezen a jo isten nem jut at. Nagy nehezen bent volt a kameraval, odabent aztan latszott egy kek fonal szeruseg meg de minden rendben volt. Odabent a vastagsag oke, a meret oke, a forma oke, hala a jo egnek. Majd jott a nagyobb tortura. Eddig ugy fajt ugyan, de viseltem.

De csinalt scratching-et, ami azert van, hogy a kovetkezo alkalommal ha van beultetes, akkor nagyobb az esely, hogy megtapad az embrio a meh falaban. Majd mondta, hogy a mehnyakon van endometriozis sajna. Aztan jott a biopsziahoz a mintavetel, na ott volt egy pont, hogy azt mondtam alljunk le egy picit... harom minta lett meg, aztan mondta nem kinoz tovabb jelenleg, mert nagyon nehezen jut be a mehszajon. 

Megdicsert, hogy ilyen nagyon jol viseltem. Es azt is mondta, hogy eszmeletlen jo, es kicsit irigykedik is, mert hogy akcentus nelkul beszelek spanyolul. A noverke is mondta, hogy le a kalappal. Ennek annyira orultem, olyan edesek voltak. 

Majd vartunk kicsit a szobaban, hoztak vizet is es pisilni is menni kellett.

A Doktorno mondta, hogy megvan mar a vervetel eredmenye, sajnos van egy-ket dolog ami nem jo, de most nem mondhat tobbet, majd ha megvan a biopszia is es akkor ket het mulva mar a sajat dokimmal megbeszeles, hogy mit es hogyan. 

Itt vagyok, tul eltem, bar ma szinte egesz nap aludtam utana, faj a hasam es meg pecsetelek is, meg be is lazasodtam, de ezek ma meg normalisak, ha ket nap utan is van meg laz, fajdalom, akkor viszont vissza kell menni. Remelem, hogy nem lesz semmi.

Most ket het varakozas, hogy hogyan tovabb es megis mi az ami nem jo, a legjobban ezt nem szeretem, de csak kibirom valahogy. 

Akire var a jovoben hiszteroszkopia, annak annyit tudok mondani, hogy nyugi, ugyan van egy-ket perc amikor faj, de egyebkent tul lehet elni, en is itt vagyok :)