me duele todo

Tegnap, azaz a 4. evfordulonk reggelen mentunk a leszivasra. Nem volt bennem mar semmilyen izgalom. Eloszor talalkoztunk a biologussal es az orvossal, aki a leszivast vegezte. Dr. Castello. Nagyon szimpatikus, mosolygos, megis azert egyenes es karakan tipus. Mondta, hogy vegig nezte az elozo leszivasnal mi volt, meg utana. Es hogy latja, hogy az en esetem jo bonyolult, igy, hogy a jobb oldali petefeszek a mehem mogott van. Azt mondta, hogy eloszor elaltatnak, aztan egy kicsit elobb elkezdenek kezzel atrendezni kulso hasfalon at, hatha jobban elerheto lesz a jobb oldal es csak utana felvezetni a tut. Mondta azt is, hogyha nem megy, nem fogja eroltetni, mert a legelso az, hogy en jol legyek es az en biztonsagom, miinden mas csak utana. Aztan megkerdezte, hogy valoban se nem ittam se nem ettem tegnap ota, hogy hanykor szurtam be a tuszorepesztot es hogy volt-e vele barmi gond. Majd kiment.

Utana jott az altatos orvos, aki mas volt, mint az elozonel, megkerdezte, hogy van-e allergiam, mondtam minden helyi erzestelenitore. Kerdezte, hogy akkor hogy jarok fogorvoshoz? Mondom erzestelenites nelkul, erre kimeredt a szeme. Mondom ez ilyen, mar megszoktam :) Aztan kerdezte, hogy elozoleg volt-e problemam az altatassal, mondtam, hogy azzal egyikkel sem. Majd o is kiment.

A mutobe most is atsetalni, az ajtoban vart harom rezidens, bekisert egy noverke, es bent volt mar az orvos, az altato orvos, ket noverke es a magas fiu aki azelott az andrologian volt, most felkerult a mutobe.. Mindenki mosolygott, kerdeztek hogy vagyok mikozben felfekudtem az asztalra es lecsatoltak a labaim (jobban mondva ilyen bor tepozaras ize volt) Az altatos mondta, hogy akkor most aludjunk es mar nyomta is be intravenasan az altatot, eleg gyorsan elkezdtem tole szedulni es jott az a gyogyszer a szamba, de masra nem is emlekszem, mar aludtam is. Legkozelebb meg a szobamban ebredtem, ahogy a noverke mondja, hahooo mar itt vagyunk a szobaban, kelj fel :) De mire kinyitottam a szemem mar csak J ult mellettem mosolyogva :) Fura az ember mennyire elveszit mindent egy-egy ilyen altatasos mutetnel.

Kerdeztem ki hozott at a mutobol? Mondta J hogy a magas fiu. Aztan jott a noverke, hogy megkerdezze mit kerunk reggelire, mondtam valami gyumilevet, ugyhogy hoztak a szokasos ket szemelyre a piritost, vajat, eper lekvart, ananasz levet, vizet es ket nagyon finom kekszet is. Sikerult egy fel kenyeret lassan elragni, meg egy kekszet, a legjobban a gyumile esett. Vartak, hogy lesz-e tole bajom, hala az egnek nem lett. Utana bejott a doki, hogy megmondja nem tudtak mind leszivni, marad bent tuszo, nagyon kuzdes volt a jobb oldal, de hetet igy is leszivtak es az mar azert jo. Kerdezte faj -e valamim, mondtam nem, most nem. Mondta, hogy meg egy fel orat kell maradni es utana johetunk haza, de ne csinaljak semmit, csak fekves es kezdjem az utrot este. Meg hogy majd a sajat dokim hivni fog ma, hogy hany petesejt termekenyult meg.

Mig vartunk, jottek kihuzni a branult a karombol, es ahogy igerte az en draga orvosom o is feljott a rendelesrol hozzank. Olyan edes volt, mondta o is, hogy het darab van, es hogy remeljuk minden jol alakul, es hogy csutortok vagy szombat lesz a transzfer. Addig sokat pihenjek. Megfogta a labfejem egy kis masszirra, es mondta Jnek : nagyon vigyazz ra! :) Majd visszament rendelni. Jol esett, hogy feljott.

Aztan itthon nagyreszt egesz nap alvas, persze mikor kiment a fajdalomcsillapito amit adtak, akkor rendesen elkezdett fajni a hasam, de mondta, elotte a mutos orvos,hogy ne ijedjek meg az en esetemben ez teljesen normalis lesz. 

Ma reggel egesz jol ebredtem, de egy kis fel le seta utan megint elkezdtem fajni, gorcsolni, ugyhogy ma sem kulonosebben fogok "ugralni". Hivott az orvosom is, 7-bol negy petesejt termekenyult meg, es ugy dontott, hogy szombaton lesz a transzfer, mert addig figyelni akarja az embriokat hogyan fejlodnek, hany marad. Es nagyon drukkol nekunk. Penteken majd ujra hivnak.

Kerlek benneteket, hogy imadkozzatok velunk, hogy ez a negy embri szepen fejlodjon tovabb es szombaton legyen egy csodas transzferunk, gyonyoruen szepre fejlodott embrivel! <3 

Nekunk pedig boldog negyedik evfordulot itt is! Nagyon szeretlek Kincsem! <3