Ejercicios a tope

Nos, egy ideig az orvosok tiltottak a hasizom gyakorlatoktol. Ami azt illeti a mutet utan fel evig semmilyen edzest nem vegezhettem, na utana mikor elkezdtem meg egy evre ra is, ugy ereztem hogy futas kozben kiesik a mehem a helyerol -szo szerint-, szoval inkabb hanyagoltam a temat. Arrol nem beszelve hogy a heg alatt mindig jol feldagadt az egesz hasam... Ez amugy rendszeresen visszatero jelenseg nalam azota is, mikor miert erzi ugy a hasam, hogy ott jol fel kell dagadnia hullamot kepezve az amugy sem lapos hasamon. Gyonyoru latvany mondhatom... 

Aztan jottek a stimus honapok, es hiaba az ember mashogy etkezik, se cukor, se tej, se gluten ... lassan semmi se, akkor is no rajta zsirparna, igen, ott az a muffin haj oldalt, plusz narancsbor. Aztan a lombikos szurik alkalmaval en olyanra dagadtam, mint aki terhes, meg a fejem is... 

Persze ment az idonkenti edzes, amikor mar jol voltam, de azert valljuk be tulzasba nem vittem a dolgot, mert kover eppen nem vagyok. Mai napig 34-es meretet hordok :) De azert az ember latja, hogy a combja nem olyan mint szeretne, a hasa pedig kifejezetten zavarja... Nos elovettem hat regi bevallt Rubint Reka videot, mert bar a no elviselhetetlen hangon mondogatja a huzd, birod meg, ezzzzaaaaz jol csinalod, ne allj meg stb.... szoveget, attol meg igenis a leghatekonyabb elvitathatatlanul az ossze tobbi kozt. Csinaltam en Beres Alexandrat, akinek annyira unott feje van, hogy nem hiszed el, hogy egyaltalan elvezi amit csinal, Czanik Balazzsal vidaman elnevetgeltem, de na... Rubint Reka az, akitol faj az ember combja, popsija, hasizma ugy igazan es akit menetkozben hetszer elkuldesz gondolatban a jo fenebe, hogy ezt csinalja azt, akinek ket anyja van stb... 

Tudni kell, hogy az ember mikor elkezd edzeni ugy igazan es hosszu kihagyas utan, akkor bizony rohadtul faj minden porcikaja es nem egy napig... raadasul ezekbol a szovetszakadasokbol kialakulo gyulladasokbol az jon letre, hogy eleinte meg koverebbnek is tunsz, hiszen az ott begyullad, feldagad, folyadekkal telitodik es mondhatni, szarabbul nezel ki, mintha nem csinalnal semmit sem. Ha nem tudtad, akkor ezek utan majd nem csodalkozol es hagyod abba az egeszet eldobva a torolkozot :D Erdemes folytatni, kb ugy 8 het utan nem lesz ilyen latvanyosan eltorzulva mindened :D Na igy aztan persze most meg jo par hetig majd szidom magam, hogy pont nyaron kellett nekem ebbe belevagni, mikor amugy kirakod mindened... hat most betakarom van :)

Azt nem varom, hogy ugy fogok kinezni, mint Rubint Reka (lufi melleim legalabbis nem lesznek), de azt igen, hogy a hasam latvanyosan jobban fog mutatni nyar vegere. Tudod, mikor mar nem pont nincs kinek mutogatni :) Miert is ne en lennek az, aki mindent tok forditva csinal, mint az atlag :D